Reklamace

Objevila se na vašich botách nějaká vada? Můžete je jednoduše reklamovat. Pokud bude reklamace uznaná, boty necháme opravit, dostanete nový pár nebo vám vrátíme peníze.

 

Jak probíhá reklamace zboží?

  • Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží
  • Zboží a formulář bezpečně zabalte
  • Balíček předejte na podacím místě Zásilkovny s kódem: 91265006. Dopravu platíme my.
    Pro podání v Z-BOXU je potřeba zadat tento kód do aplikace.
    Jak na to?  V aplikaci vyberte "Zásilky", klikněte na "Plus" v pravém horním rohu, vyberte možnost "Vrátit zásilku" a zadejte kód.
  • Peníze vám do 14 dní vrátíme na účet

 

Adresa pro vrácení zboží:

GROUNDIES CZ&SK - Premium Barefoot s.r.o.
Poděbradská 1020/30
Praha 9
190 00

 

Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že je po posouzení reklamace uznaná, postupujeme následovně:

1. Pokud je vada opravitelná, tak ji v co nejkratší době necháme profesionálně opravit.

2. Pokud již boty opravit nepůjdou, vyměníme vám je za nový pár.

3. V případě že boty už nemáme, nebo reklamaci nestihneme vyřídit do lhůty 30 dní, vrátíme vám peníze na účet.

 

Není možné reklamovat:

  • běžné opotřebení obuvi

  • mechanické poškození

  • nepadnoucí obuv či nekomfort při nošení

  • vady způsobené nedostatečnou údržbou a nesprávným používáním

  • vady způsobené opravami svépomocí

 

Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste se rozhodli pro jiný model? Je to jednoduché. Přečtěte si stránku, jak boty vrátit.

 

Potřebujete poradit s vrácením nebo reklamací zboží?

Zavolejte nám v pracovní dny od 10 do 16 na telefonní číslo +420 739 323 293 nebo napište na: info@groundies.cz.