Reklamace!

Objevila se na vašich botách nějaká vada? Můžete je jednoduše reklamovat. Pokud bude reklamace uznaná, boty necháme opravit, dostanete nový pár nebo vám vrátíme peníze.

 

Jak probíhá reklamace zboží?

  • Vyplňte vytištěný formulář pro reklamace zde.
  • Zboží a formulář bezpečně zabalte
  • Balíček zašlete na níže uvedenou adresu. V případě uznané reklamace Vám dopravu uhradíme
  • Pokud bude reklamace uznaná a budeme vracet peníze, budou Vám vráceny do 14 dnů od vystavení dobropisu, který Vám přijde na e-mail.

 

Adresa pro vrácení zboží:

GROUNDIES CZ&SK - Premium Barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
190 00

 

Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že je po posouzení reklamace uznaná, postupujeme následovně:

1. Pokud je vada opravitelná, tak ji v co nejkratší době necháme profesionálně opravit.

2. Pokud již boty opravit nepůjdou, vyměníme vám je za nový pár.

3. V případě že boty už nemáme, nebo reklamaci nestihneme vyřídit do lhůty 30 dní, vrátíme vám peníze na účet.

 

Není možné reklamovat:

  • běžné opotřebení obuvi

  • mechanické poškození

  • nepadnoucí obuv či nekomfort při nošení

  • vady způsobené nedostatečnou údržbou a nesprávným používáním

  • vady způsobené opravami svépomocí

 

Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste se rozhodli pro jiný model? Je to jednoduché. Přečtěte si stránku, jak boty vrátit.

 

Potřebujete poradit s vrácením nebo reklamací zboží?

Zavolejte nám v pracovní dny od 10 do 16 na telefonní číslo +420 252 252 067 nebo napište na: info@groundies.cz.