Reklamace!

Objevila se na vašich botách nějaká vada? Můžete je jednoduše reklamovat. Pokud bude reklamace uznaná, boty necháme opravit, dostanete nový pár nebo vám vrátíme peníze.

 

Jak probíhá reklamace zboží?

  • Vyplňte vytištěný formulář pro reklamace zde.
  • Zboží a formulář bezpečně zabalte
  • Balíček zašlete na níže uvedenou adresu. V případě uznané reklamace Vám dopravu uhradíme
  • Pokud bude reklamace uznaná a budeme vracet peníze, budou Vám vráceny do 14 dnů od vystavení dobropisu, který Vám přijde na e-mail.

Vrácení přes Zásilkovnu:

  • Vyplňte vytištěný formulář pro reklamace zde.
  • Zboží a formulář bezpečně zabalte
  • Balíček předejte na podacím místě Zásilkovny s kódem: 91265006. Dopravu platíme my.
  • Ponechte si vytištěný štítek s potvrzením o odeslání zásilky


Adresa pro vrácení zboží:

GROUNDIES CZ&SK - Premium Barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
190 00

 

Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že je po posouzení reklamace uznaná, postupujeme následovně:

1. Pokud je vada opravitelná, tak ji v co nejkratší době necháme profesionálně opravit.

2. Pokud již boty opravit nepůjdou, vyměníme vám je za nový pár.

3. V případě že boty už nemáme, nebo reklamaci nestihneme vyřídit do lhůty 30 dní, vrátíme vám peníze na účet.

 

Není možné reklamovat:

  • běžné opotřebení obuvi

  • mechanické poškození

  • nepadnoucí obuv či nekomfort při nošení

  • vady způsobené nedostatečnou údržbou a nesprávným používáním

  • vady způsobené opravami svépomocí

 

Reklamační řád naleznete zde.

 

Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste se rozhodli pro jiný model? Je to jednoduché. Přečtěte si stránku, jak boty vrátit.

 

Potřebujete poradit s vrácením nebo reklamací zboží?

Zavolejte nám v pracovní dny od 10 do 16 na telefonní číslo +420 252 252 067 nebo napište na: info@groundies.cz.