Vrácení zboží

Koupili jste si boty, které vám nesedí nebo byste raději jiný model? Do 14 dní od nákupu můžete odstoupit od smlouvy a nepoužívané boty nám vrátit. Podívejte se jak na to.

Jak probíhá vrácení zboží?

  • Vyplňte online formulář výše
  • Zboží bezpečně zabalte
  • Balíček předejte vybranému dopravci nebo zašlete na adresu níže
  • Peníze vám do 14 dní od vystavení dobropisu vrátíme na účet
  • Pokud jste si vybrali naší dopravu v online formuláři, bude dobropis ponížen o cenu dopravného, která tam je uvedena.

 

Adresa pro vrácení zboží:

GROUNDIES CZ&SK - Skladon
Průmyslová 377
Mošnov
742 51

 

Podmínky vrácení zboží:

  • nepoškozená a nenošená obuv
  • originální a nepoškozená krabice nebo obal
  • krabici zabalte do jiného obalu, aby se nepoškodila
  • do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy - od převzetí balíčku


Výměna zboží není z kapacitních důvodů možná.

Chcete boty reklamovat? Přečtěte si jak na to.

 

 

Mohu boty vyměnit za jiné?

Bohužel výměna není z kapacitních důvodů možná.

Musím při vrácení zboží platit dopravu?

Pokud zboží pošlete zpět přes Retino, je cena dopravy zpoplatněna dle ceníku v Retinu. Částku Vám následně odečteme z dobropisované částky.

Za jak dlouho mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme za 14 dní od přijetí zboží a zpracování požadavku na vrácení zboží ve formě vystavení dobropisu.